بالشتک ضربه گیر فنر اورتان
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

با استفاده از ضربه‌گیر فنر ، دیگر خبری از بالا و پایین افتادن‌های مداوم هنگام رانندگی نیست

چرا باید از بالشتک‌های ضربه‌گیر فنر استفاده کرد؟

تا به حال این فکر نکرده‌اید چرا ماشین‌تان بر روی سرعت‌گیر‌ها، بیش از حد بالا و پایین می‌پرد؟ یا چرا وقتی ترمز می‌کنید بیش از حد تکان می‌خورد؟

به احتمال زیاد به این دلیل است که سیستم فنربندی خودروی شما که شامل کمک فنر و فنر می‌باشد، تضعیف شده است. گاهی اوقات، این امر باعث می‌شود ارتفاع بدنه ماشین کاهش یابد.

به دلیل تاثیر خم شدن فنر، لقی زمینی آن پایینتر از حد طبیعی قرار می‌گیرد. وقتی فنرها خم می‌شوند، ضربات جاده‌ای را بیشتر به ضربه‌گیر منتلق می‌کنند. به همین ترتیب، ضربه‌گیرها نیز یا ضعیف می شوند یا آسیب می‌بینند.

برای تعمیر و رفع این مشکل نیز باید فنرها و یا کمک فنر را تعویض کنید. با این حال، راه حل دیگری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد: استفاده از بالشتک ضربه گیر کمک فنر  اورتان بر روی فنرهای آسیب دیده.

 

بالشتک ضربه‌گیر فنر اورتان 2

 

بالشتک ضربه‌گیر اورتان چیست؟

بالشتک ضربه‌گیر اورتان از مواد مصنوعی با کیفیت خاص ساخته شده و قدرت و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. از این رو، به سادگی بین سیستم فنربندی خودرو جا می‌گیرد.

این بالشتک همچنین برای خود فنر و در نهایت برای فنربندی ماشین، نیز ساپورت بیشتری فراهم می‌کند. طبق ادعای تولیدکننده، این بالشتک باعث افزایش سهولت رانندگی و ایمنی خودرو شده و موجب کاهش تکان خوردن خودرو هنگام رانندگی می‌شود.

علاوه بر این، این شرکت ادعا می‌کند که استفاده از بالشتک‌های ضربه‌گیر فنر اورتان، چرخش اتومبیل بر سر پیچ‌ها را نیز راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این، ارتعاشاتی که در داخل خودرو احساس می‌شوند را نیز کاهش می‌دهد و از وارد آمدن ضربه ناگهانی به ضربه‌گیر جلوگیری می‌کند.

همچنین، ادعای این شرکت این است که با نصب بالشتک ضربه گیر اورتان، تجربه رانندگی از بسیاری جهات تغییر می‌کند.

با این حال، شما باید اندازه صحیح بالشتک ضربه‌گیر فنر اورتان را برای ماشین‌تان انتخاب کنید. برای این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فاصله بین کویل‌های فنر کویل را اندازه بگیرید. پس از انتخاب بالشتک با اندازه مناسب، می‌توان آن را به سادگی نصب کرد.

بالشتک ضربه‌گیر فنر اورتان 3

مزایای استفاده از بالشتک ضربه‌گیر اورتان:

 

1. افزایش ارتفاع خودرو

2. کاهش منحرف شدن ماشین در پیچ‌های تیز

3. بهبود عملکرد ترمز

4. محافظت از ضربه‌گیرها از ضربات جاده

5. تجربه رانندگی بدون استرس و خستگی





:: برچسب‌ها: ضربه گیر کمک فنر ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: